Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

VIXX - Someday 2013


VIXX - Pewnego dnia

Czasami są te dni
Kiedy nawet bardziej za tobą tęsknię
Nie mogę już tego wytłumaczyć, zakochuję się
Jak zakochany chłopak
Im więcej upływa czasu, tym bardziej tracę racjonalne uzasadnienie

#Chcę jedynie być z tobą
Chcę jedynie cię tulić
Nie dbam o oczy innych ludzi
Jakbyśmy byli teraz sami

Lalalala (lalalalala)
Lalalala (tylko ty i ja)
Lalalala yeah

Rysuję kreskę nad kropką jak w wykrzykniku, potajemnie myślę o tobie
W takie dni, czasami, takie dni sprawiają, że dobrze się czuję
Pamiętasz naszą temperaturę? Moją ciepłą rękę, która cię obejmowała?
Teraz trzymam pędzel, który nazywa się Wspomnienia i rysuję twoją twarz, chociaż nie jestem malarzem

Zaczynasz to teraz czuć
Wiesz, co chcę teraz zrobić
Nie mogę już tego znieść, zakochuję się
Jak zakochany chłopak
Zatrzymajmy na chwilę czas

#

Nawet ja nie jestem zaznajomiony z takim sobą
Wciąż jestem niemęski i wciąż się uśmiecham
Próbuję się z tego otrząsnąć, ale
W końcu załamuję się przy tobie
Yeah, kocham cię

Nie potrzebuję niczego innego
Nie lubię niczego, co nie jest tobą
Nic na tym świecie nie może się wtrącić
Tutaj, teraz, jesteś tylko ty i ja

Lalalala (lalalalala)
Lalalala (to musisz być tylko ty)
Lalalala yeah

Lalalala x3

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...