Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

Tasty - Day n' night 2013



Tasty - Dzień i noc

Odejdź, tak łatwo powiedziałaś, że to koniec
Codziennie oszukujesz mnie z kłamliwą twarzą

#Dzień i noc - mnie, który błąkałem się i szukałem ciebie, już nie ma
Wytnę blizny, które mi zostawiłaś, zapomnę twoje serce, które mi dałaś
Złamię twój umysł, zasłonię twoje oczy, które na mnie patrzą, już nie mogę tego znieść

##Zostaw mnie, zostaw mnie, zapomnę dni, kiedy byliśmy razem
Zostaw mnie, nie oglądaj się, to miejsce, gdzie cię nie ma, dzień i noc

Przez ciebie stałem się silniejszy, jesteś bardziej jak miecz, a ja jestem głęboko pocięty
Skoro tak łatwo to zakończyłaś, moje serce chce cofnąć słowa, mówiące ci, żebyś odeszła
Bo cię potrzebuję. ponieważ nie mogę bez ciebie żyć, ponieważ nie mogę nawet spać
Próbuję zapomnieć o wspomnieniach, które zostawiłaś, ale tęsknota jest zbyt duża, nawet chociaż na nią nie pozwalam
Ha, mówisz mi, co robić

Wróć znowu, powiedziałaś, że tak łatwo tego żałowałaś
W pewnym momencie wymazałem całą moją wiarę w ciebie

#
##

Zostaw mnie, zostaw mnie
Nie przychodź do mnie, w pewnym momencie za tobą tęskniłem, próbowałem sprawić, żebyś wróciła
Ale zostaw mnie, nie oglądaj się
Teraz już do mnie nie wracaj, mogę znieść i przezwyciężyć, nie ma cię już tutaj, dzień i noc

angielskie tłumaczenie pop!gasa=

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...