Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

DickPunks - Goodbye girlfirend 2013



DickPunks - Żegnaj dziewczyno

Jest tak wiele miejsc, z którymi muszę się pożegnać
Myślałem, że powiedzenie "trzymaj się" będzie wystarczające
Ale siedzę na schodach naprzeciw twojego ciemnego domu
Żegnając się z wieloma różnymi rzeczami

Zimny wiatr owiewa czubek mojego nosa
Z jakiegoś powodu księżyc wygląda dziwnie na nocnym niebie
To tylko to, że cię tu nie ma, ale świat wydaje się tak inny

Wygodny płaszcz w kolorze sierści wielbłąda, który wybrałaś dla mnie zeszłej zimy
Twoje małe ramiona, które wtulały się w moje
Aleja w Yeonnam-dong, którą szliśmy razem lekko pijani
Teraz żegnam to wszystko
Żegnaj moja dziewczyno

Twoje oczy, które stawały się małe i znikały, kiedy się śmiałaś
Znajomy głos, który wołał moje imię
Ciepłe latte, na które dmuchaliśmy, pijąc je w wyjątkowo zimny dzień
Teraz żegnam to wszystko

Żegnaj mój świecie, żegnaj mój wszechświecie
Jak gwiazdy przemijające z wiatrem, żegnaj moja dziewczyno
Jak gwiazdy przemijające z wiatrem, żegnaj moja dziewczyno

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...