Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

Pro C feat. K.Will - Bad memory 2013



Pro C feat. K.Will - Złe wspomnienie

Na początku nie wiedziałem, ale uświadomiłem sobie, kiedy odeszłaś
Że mój egoizm przyniósł ci ciężkie chwile
Ale nie wiesz, nie widziałaś mojego prawdziwego serce, więc dziewczyno, posłuchaj mnie

Zawsze przekręcałem na odwrót swoje słowa z powodu mojej bezsensownej dumy
Nawet do chwili, kiedy się odwróciłaś, nie mogłem powiedzieć słowa
Na wypadek gdyby ktoś zauważył, udawałem, że jest ze mną w porządku
Tylko przygryzam wargę i moja głowa na chwilę stała się pusta
Chyba moja zbytnia uczuciowość stała się dla ciebie obsesją
Moje wysiłki, żeby stać się z tobą jednością, zmieniły się w egoizm
W końcu jestem sam, chociaż nie tego pragnie moje serce
Zostałem sam na nocnych ulicach

#Wspomnienia o kochaniu ciebie, dobre wspomnienia
Jak mogę cię wymazać? Chociaż mnie zostawiłaś
Wspomnienia o kochaniu ciebie, dla ciebie są złymi wspomnieniami
Chyba dlatego to boli

Traktowałaś mnie jak psychicznie chorego
Im bardziej to robiłaś, próbowałem cię uwięzić
Kiedy byłem zmęczony twoimi próbami ucieczki, nagle ze mną zerwałaś
Bycie znowu pozostawionym samemu, tak bardzo boli, ale kiedy to przemyślałem, byłem taki zły
Nie wiem dlaczego, ale ponieważ tak bardzo mi na tobie zależało, nie mogę znieść wspomnień o tym, jak byłem dla ciebie niedobry

Patrząc wstecz, to ja byłem małostkowy
Udawałem, że cię rozumiem, ale po prostu to w sobie dusiłem
Wiem, że się różniliśmy, ale próbowałem cię dopasować do moich granic
Próbowałem setki razy uwięzić cię wewnątrz
Chyba wierzyłem w powiedzenie o "pięknym ograniczeniu"
Pewnie to ja jestem tym, któremu czegoś brakuje
Chociaż dla ciebie to nie jest prawda, mam tylko dobre wspomnienia
Kiedy otwieram oczy, moje dłonie sięgają po telefon jak z przyzwyczajenia

#

Znasz moje serce? Znasz moje serce?
Wciąż cię pragnę, ale ty mnie nie chcesz, to zbyt ciężkie do zniesienia
Potrzebuję cię, wróć do mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...