Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 listopada 2013

SHU-I - So in luv 2013




SHU-I - Taki zakochany

Ostatnio cały czas jestem w dobrym nastroju, w porządku, w porządku
Lubię ten łomot serca, może miłość nadchodzi

Zwykłe ubrania i styl, każda mała rzecz w tobie
W pewnym momencie sprawiają, że moje serce wali
Muszę cię mieć, pragnę tylko ciebie

Cały dzień tylk o tobie myślę
Pragnę cię, dziecinko, jestem zakochany
Pytałem i pytałem moje serce
Ale odpowiedzią jesteś ty, dziecinko, jestem zakochany
Nawet jeśli czasami mnie ranisz, jeśli to ty, myślę, że polubię to
Nie mogę tego wyrazić, ale odpowiedzią jesteś ty
Dziecinko, jestem zakochany

Jestem zakochany, tak bardzo zakochany

Zostań taka, jaka jesteś, nie zmuszaj się, żeby dobrze wyglądać
Ponieważ najbardziej lubię cię taką, jaka teraz jesteś

Jak zapach ciepłej kawy, sprawiasz, że czuję się wygodnie
Nawet kiedy jesteśmy razem bez słowa, czuję jakbyśmy wiele mówili

Cieszę się, że mam to uczucie, już trochę minęło
Nigdy nie chcę cię stracić

Miłość zawsze pojawia się jak wypadek
Tylko dlatego, że ostrożnie jej unikam, nie mogę tego zatrzymać
Chcę cię coraz bardzie i bardziej poznać, na zakrętach pojawiają się zakręty
Nawet jeśli dam ci wszystko od jednego do dziesięciu i zostanę zraniony, nie dbam o to
Słyszysz moje serce?
Nie myśl o tym, ale po prostu mnie wybierz

Jak mogę ci wszystko powiedzieć?
Moje serce? Dziecinko, jestem zakochany
Kiedy myślę, dlaczego ty?
Po prostu wiem, że cię lubię, dziecinko, jestem zakochany
Nawet jeśli czasami mnie ranisz, jeśli to jesteś ty, myślę, że to polubię
Jeśli czujesz to samo, wpuść mnie do swojego serca
Dziecinko, jestem zakochany

Jestem zakochany, tak bardzo zakochany

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...