Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 listopada 2013

MR.MR - Do you feel me 2013




MR.MR - Czy mnie czujesz

Czy mnie czujesz?

Obydwoje na siebie patrzymy w tym miejscu
Zostawiając nasze zmartwienia za nami, to miejsce jest naszym rajem

Teraz muzyka się rozpoczyna, nigdy się nie zatrzyma
Twoje migoczące oczy są jak gwiazdy na niebie
W tą lśniącą noc moja samotność
Nigdy nie zostawiaj mnie samego w ciemną noc

#Eh yeah
Moje serce wybucha
Powodem jesteś ty
Nie odchodź tak
Och dziecinko

##Czy mnie czujesz, słyszysz moje serce?
Czy mnie czujesz, widzisz moje serce?
Czy mnie czujesz, moje serce do ciebie
Czy czy czy mnie czujesz?
Czy mnie czujesz, słyszysz moje serce?
Czy mnie czujesz, widzisz moje serce?
Czy mnie czujesz, moje serce do ciebie

Pragnę cię, dotykaj mnie więcej
Pragnę cię, dotykaj mnie więcej
Nawet jeśli się do ciebie zbliżę, nie bój się
Zaskoczona ty jesteś taka urocza
Chcę cię przytulić

Teraz muzyka się rozpoczyna, nigdy się nie zatrzyma
Twoje migoczące oczy są jak gwiazdy na niebie
W tą lśniącą noc moja samotność
Jeśli chcesz, mogę być inną osobą, dziecinko

#
##

Chcę dziewczynę, którą jesteś ty
Jesteś ostatnim kawałkiem puzzli
Jeśli nie mogę cię mieć, to przestępstwo, za które idzie się do więzienia
To jest prawdziwe, to jest prawdziwe
Nie jestem twoim typowym facetem
Wiesz co?
Mogę cię uczynić najlepszą najlepszą najlepszą dziewczyną

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...