Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 listopada 2013

San E feat. Sanchez (Phatnom) - Break up dinner 2013



San E feat. Sanchez - Kolacja na rozstanie

- Zjedzmy coś razem.
- Nie.
- To tylko posiłek.
- Rozstaliśmy się
- Proszę? Tylko raz.
- Ok, wyjdę.

Ostatni raz
Zjedzmy razem, ja stawiam
Nie martw się, nawet nie złapię cię za rękę
Po prostu usiądźmy przy stole jak wcześniej
Chcę tylko patrzeć jak jesz ze smakiem, to wszystko

Twoja wiadomość mówi "Spóźnię się, jest duży ruch"
Odpisuję "Nie spiesz się, bądź ostrożna"
Wiem, że się martwisz i czujesz się niekomfortowo
Ale nie włożę niewygodnych słów w moje usta czy na twój talerz

Dziecinko, chcę cię po prostu nakarmić
Chcę sprawić, żebyś czuła się pełna
Wchodzisz z tamtej strony: "Przeprasza, długo czekałeś, prawda?"
Tak jak zawsze mówię: "Niee, jesteś głodna, prawda?"

Usiądź, przygotowałem ten stół z dużą uwagą
Mam nadzieję, że ci się podoba
To mój ostatni akt braku szczerości
Uśmiechnijmy się, dlaczego ciągle płaczesz?
Jedzenie stygnie, przestań płakać i weź gryza

Już zamówiłem, nie przeszkadza co to, prawa?
Jesteś jak łosoś, dawno się widzieliśmy, prawda?
Skoro przyszłaś do takiego miejsca? Jak ci się podoba? Nocna sceneria jest taka ładna, prawda?
Powinienem zabierać cię do lepszych miejsc

Przepraszam, mogę dostać jeszcze wody?
(Moje gardło ciągle wysycha) tak, wszystko jest w porządku
Nie płacz, ponieważ ciągle płaczesz
Wszyscy się na nas gapią, przestań płakać

Grzeczna dziewczynka, dzisiaj jesteś naprawdę ładna
Kimkolwiek jest twój nowy chłopak, jest takim szczęściarzem
Dobrze cię traktuje? Jest miły? Ma jakieś nawyki po piciu?
To zdjęcie, czy ma... och przepraszam

Jedzenie jest takie smaczne
Ciężko było zdobyć rezerwację, gdzie idziesz?
Idziesz do łazienki poprawić rozmazany makijaż?
Nie, proszę, nie teraz

#Usiądź, przygotowałem ten stół z dużą uwagą
Mam nadzieję, że ci się podoba
To mój ostatni akt braku szczerości
Uśmiechnijmy się, dlaczego ciągle płaczesz?
Jedzenie stygnie, przestań płakać i weź gryza
Jedzenie stygnie

Cieszmy się tą kolacją na rozstanie
Kiedy skończymy, czy będę w stanie cię zapomnieć?
Pewnie nie, ale nasza kolacja na rozstanie...
Po dzisiejszym wieczorze nie będę już w stanie cię zobaczyć
Więc chcę się tobą wypełnić

#

Dziękuję ci, teraz mogę pozwolić ci odejść z mojego życia
Żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...