Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

Lim Kim - What to do with you 2013


Lim Kim - Co z tobą zrobić

Nasz związek nerwowo się poplątał
W którym miejscu i jak powinnam ci poluzować?
Przez ostatnie kilka dni ciągle migoczesz mi przed oczami
Gdzie zmierza moje serce?

Co noc twoje imię ciągle więźnie mi w gardle
Twoja twarz wypełnia moje spojrzenie
W pewnym momencie pokonałaś całą długą drogę tutaj
Do najgłębszej części mojego serca

#Twoje oczy mówią mi, że mnie lubisz
Co zrobię, jeśli tylko to sobie wyobraziłam?
Moje usta mają słowa kocham cię
Co zrobię, jeśli nie będę mogła ich powstrzymać i je powiem?
Co z tobą zrobię?

Widzisz to, co ja?
Na końcu mojego wzroku, zawsze są twoje oczy
Każdy może powiedzieć, że jesteśmy jak kochankowie
Chciałabym, żebyś chwycił moją dłoń

#

Im bardziej cię poznaję
Tym bardziej jestem pewna
Chcesz gdzieś usiąść
Tylko nasza dwójka

Teraz, może pierwszy to powiesz?
Cóż, to nie ważne jeśli pierwsza to powiem
Nawet jeśli jest zbyt wcześnie, żeby powiedzieć kocham cię
Nie znalazłam powodu, żeby to ukryć
Chcesz zacząć się zakochiwać?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...