Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 listopada 2013

Primary, Park Myung Soo feat. Gaeko - I Got C 2013


Primary, Park Myung Soo feat. Gaeko - Mam C

Jest gorąco
Jest beat od Primary
Przedstawię wam mężczyznę, który próbuje być legendą, więc zgromadźcie się tutaj
Magia, która się pojawia i znika jak dym, fedora* i garnitur, tak romantycznie
Jego gust jest antyczny, kocha stare sposoby, nie, to klasyka

Świeżo wypolerowane buty
Płatki kwiatów na mojej głowie
Dostatek w moim portfelu (jestem pięknym mężczyzną w średnim wieku)
Samotność jest seksowna i śmiertelna
Wy dzieciaki idźcie do domu
Spakujcie walizki
Przejmuję noc, nazywam się Myung Soo
Hej dziecinko, napijesz się czegoś? (Jeśli nie, to nie)

#Woo panienko**
Woo panienko (dziecinko dziecinko)
Woo panienko (dziecinko dziecinko dalej)
Woo panienko
Dawaj

Nie jestem złu, jestem po prostu szykowny
Myślę, że się mną zauroczyłaś, wszystko co zrobiłem, to mrugnąłem do ciebie
Będę warczał jak EXO, wilk, który idzie tą krzykliwą nocą
Jestem prawdziwym mężczyzną, dżentelmenem z Yeouido***
Biorę ją, nazywam się Myung Soo
Hej dziecinko, napijesz się czegoś? (Jeśli nie, to nie)

#

Zatańcz zabawnie zabawnie zabawnie 
Zatańcz zabawnie zabawnie zabawnie 

Co za wspaniała noc
Moja droga, proszę, odezwij się do mnie
Proszę proszę (jeśli nie chcesz, to nie)

*rodzaj kapelusza z rondem
**panienko czyli młoda dziewczyno, a nie w rozumieniu potocznym
***duża wyspa na rzece Han, zamieszkała przez ponad 30 tysięcy osób

angielskie tłumaczenie pop!gasa



wersja live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...