Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 listopada 2013

Rose Jaw (Noh Hong Chul, Rose Motel) - Call me oppa 2013


Rose Jaw - Nazywaj mnie oppa

Wciąż jestem oppą*
Oppa oppa oppa, chcę wrócić do bycia oppą

Proszę, nie nazywaj mnie mężczyzną z wystającym brzuchem, ahjussi*
Mogę nie być chudy, ale jestem taki słodki

Proszę, nie nazywaj mnie mężczyzną z niewieloma włosami
Żyję w niepokoju, że wszystkie mogą wypaść

Proszę, nie nazywaj mnie mężczyzną z dużą głową, ahjussi
Kiedy robimy zdjęcia, zrobię je tak, że twoja głowa będzie wyglądać jakby miała rozmiar fasoli

Czy prosiłem się o to, żeby się takim urodzić?
Dlaczego mnie niepokoisz? Proszę, nie nazywaj mnie ahjussi

#Proszę, nazywaj mnie oppa
Proszę, nazywaj mnie oppa
Proszę, nazywaj mnie oppa
Proszę, nazywaj mnie oppa

Oppa oppa oppa
Czy prosiłem się o to, żeby się takim urodzić?
Dlaczego mnie niepokoisz? Proszę, nie nazywaj mnie ahjussi

# x2

Oppa oppa oppa
Proszę, nazywaj mnie oppa

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa




występ live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...