Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 8 listopada 2013

VIXX - Only you 2013




VIXX - Tylko ty

Mój bliski przyjaciel przestawił mnie dziewczynie, chyba było mu przykro z mojego powodu
Powiedział mi, żeby spotkać dziewczynę lepszą od ciebie i dać sobie z tobą spokój

Pierwsze wrażenie było dobre
Trochę cię przypominała
Ale w pewnym momencie wyglądała zupełnie jak ty

Ona mówi coś, ale to nie dochodzi do moich uszu
Moje serce jest tylko dla ciebie
Słowa, które mamroczę, to historie o tobie
Bezwiednie mówię tylko o tobie

#Jesteś w każdym słowie, które wypowiadam yeah
Wylewasz się z każdym słowem, które wypowiadam yeah
Co lubię robić? Jaki jest dla mnie normalny dzień?
Ciężko mi odpowiedzieć na te typowe pytania
Ponieważ moją odpowiedzią jesteś ty

Ponieważ moją odpowiedzią jesteś ty
Ponieważ myślę tylko o tobie

Im bardziej ona się uśmiecha, tym staję się smutniejszy
Z upływem czasu coraz bardziej czuję się jak grzesznik

Myślę, że w tym tempie dzisiaj znowu skończę sam
Im więcej rozmawiamy, tym bardziej jestem samotny i znowu w niebezpieczeństwie

Ona mówi coś, ale to nie dochodzi do moich uszu
Nie mam już nic więcej do powiedzenia
Jestem takim złym facetem, ona jest taka czuła
Ale dlaczego wciąż myślę o tobie?

#

To jakby twój głos był w tej słodkiej melodii
Wiem, że to nie jest prawdziwe, ale wciąż dostrajam do niej swoje uszy
Yeah wiem, że to idiotyczne wyobrażenie
Ale jeśli mogę cię spotkać przez tą piosenkę
Nie dbam o to, czy moje uszy się rozerwą
Jeśli tylko możesz to usłyszeć
Gdybym tylko mógł poczuć twoje oczy, nos, usta i ciepły oddech

Powtarzasz się w każdym wymawianym przeze mnie słowie
Moje historia miłosna podobna do klątwy, yeah
Co kocham? Na czym najbardziej mi zależy?
Naprawdę mam nadzieję, że ona mnie o to nie zapyta
Ponieważ moją odpowiedzią jesteś ty

Ponieważ moją odpowiedzią jesteś ty
Ponieważ kocham tylko ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...