Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 listopada 2013

M.Pire - On my mind 2013

Piosenka skomponowana przez Kim Jaejoong'a z JYJ


M.Pire - W mojej głowie

Nic nie czuję (odchodzisz)
Jakbym opuścił świat, nie ma mnie tutaj
Wychodzą tylko nic nieznaczące westchnienia
Oczekuję nic nieznaczącej przyszłości

Tylko pamiętaj, że jest mi przykro
Ból, który zostawiłem wewnątrz ciebie
Ale wierzę, że jesteś w moich myślach
Widzę, jak płaczesz, trzymając swoje serce
Dla ciebie zawsze w moich myślach, w moich myślach, w moich myślach
To moja wina

#Bo wiem, że ta miłość pomiędzy nami staje się mocniejsza
Znikają nienawistne wspomnienia
My rozstający się, nigdy, nie, będziemy razem, na zawsze
Jak wcześniej

Nie mogę zapomnieć ciebie przychodzącej do mnie
Cenna ty odeszłaś, tylko płaczę
Co mogę zrobić, żeby wszystko cofnąć?
Po co teraz mam żyć?

#

Och nie ma cię w moich myślach
Opróżnię się dla ciebie
Tak ci obiecuję
Będziesz zawsze w moich myślach, w moich myślach, w moich myślach

Bo wiem, że ta miłość pomiędzy nami staje się mocniejsza
Znikają nienawistne wspomnienia
My rozstający się, nigdy, nie, będziemy razem, na zawsze
Wróć tutaj

Tylko płaczę, ten problem z tobą nie zostanie rozwiązany
Nasza niezaprzeczalna walka nigdy się nie skończy
Tylko połowa zdjęcia zajmuje teraz moje miejsce
Wróć do mnie, wciąż cię kocham
Yeah, proszę, wróć do mnie
Proszę, nie zostawiaj mnie samego

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...