Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 5 listopada 2013

M.Pire - I'm better 2013


M.Pire - Jestem lepszy

Słuchaj uważnie każdego mojego słowa
Wszyscy są fałszywi aż do szpiku kości, wspaniali kłamcy, mocniejsi, bardziej i bardziej
Nie mogę znieść, widząc, jak wysysają twoją duszę i jedzą ją jak krew

#Nie myśl o zatrzymaniu mnie, moim celem jesteś ty
Uratuję cię, bądź moją dziecinką

##Jego oczy są naprawdę fałszywe, jego miłość jest naprawdę fałszywa
Naucz się, jak odróżniać prawdziwych od fałszywych (wariuję, obserwując ciebie)
W tą i z powrotem w tej miłosnej grze, straciłaś głowę, w tą i z powrotem
Przez ciebie idę w tą i z powrotem, w tą i z powrotem

Twoje serce mówi ci niemożliwe, nawet po upływie czasu ludziom nie można ufać
Twoje zaśmiecone serce śmierdzi, zabierz je
Moja bateria wyczerpuje się tylko od czekania na ciebie
Cholera, jestem tutaj, ognisty ja, odłóż wszystko inne, już koniec z fałszem
Moje serce płonie, to nie jest gra, ale wygrywający procent jest idealny

#
##

Mój poziom jest inny niż jego, głuptasie, jak możemy wszyscy być tacy sami?
W czym problem? Powiedz mi wszystko, zawsze cię obronię

Powalę cię
Będę cię miał całą, wypchnę tego faceta z twojego serca
Proszę, naucz się odróżniać prawdziwych od fałszywych
Jestem tutaj, prawdziwy mężczyzna

Odrzuć swoje zmartwienia
Wyrzuć je przy pudełku
Wypełnię cię, przyjmij to
W ten sposób kocham
Więc proszę, spójrz raz na mnie
Słyszysz mnie?

Jestem na ciebie gotowy (piękna, związałaś mnie)
Nie dbam o to, czy uwięzisz mnie na zawsze, istnieję dla ciebie

## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...