Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 listopada 2013

Melody Day - Only me 2013 (Marry Him if You Dare OST)


Melody Day - Tylko ja

Tylko ja, tylko ja cierpię i cierpię
Tylko ja, tylko ja pocieszam swoje bolące serce
Nie znasz mojego serca czy mojego kochającego wyznania

#Czy miłość - co robić? Kiedy cię widzę, wciąż płyną łzy
Miłość - co robić? Próbuję to zdusić, ale moja miłość wciąż się przedostaje

Chyba moją miłością musisz być ty
Moje serce mówi, że nie zna nikogo oprócz ciebie

#

Czy miłość - kocham cię, kiedy cię widzę, moje serce mówi mi
Miłość - kocham cię, nawet jeśli to boli, mówi mi, że jest dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...