Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 listopada 2013

M&N - Tonight 2013



M&N - Dzisiaj wieczorem

#Zachowuję się słodko, czego nigdy wcześniej nie robiłam
(Nie bądź zatroskany, przyjdź do mnie)
Jesteś taki sam jak ja, czujesz to samo
Nie ukrywaj swoich drżących oczy i zobaczmy

##To piosenka miłosna dla ciebie
Dzisiaj powiem ci
Ty i ja, ty i ja
Dziecinko, dzisiaj wieczorem jesteś tylko ty i ja

Jesteś jak cicho płynąca księżycowa rzeka w smolistą noc
Obejmujesz mnie, unosić, dałam sobie spokój z kontrolowaniem mojego powodu
Robisz ze mnie kogoś złego, sprawiasz, że nie jestem damą
Upijam się twoi zachowaniem, twoim głosem, twoim zapachem, co robić?
Słodko do mnie mówisz jak miękkie lody
Ale w nocy jest inaczej, myślę, że chyba będę krzyczeć
Whoa, podobało mi się to, że do tej chwili traktowałeś mnie tak ostrożnie
Ale dzisiaj wieczorem, z tobą...

(To może być warte płaszczenia się, ale pokaż mi swoje serce)
Jest inaczej niż wcześniej, moje serce nie wydaje się być moim

#
##

Zanim skończy się ta noc
Zostaniesz ze mną?
Ty i ja, ty i ja
Dziecinko, dzisiaj wieczorem jesteś tylko ty i ja

Chcę trzymać twoją dłoń i szeptać ci do ucha
Bądź ze mną tylko do rana
Uczyć dzisiejszą noc wyjątkową dla mnie
Zostać ze mną, mój skarbie

To piosenka miłosna dla ciebie (to piosenka dla ciebie)
Dzisiaj powiem ci (mam zamiar ci to dać)
Ty i ja, ty i ja
Dziecinko, dzisiaj wieczorem jesteś tylko ty i ja (ty i ja)

Zanim skończy się ta noc (przed świtem)
Zostaniesz ze mną? (całą noc, kochajmy się)
Ty i ja, ty i ja (dzisiaj wieczorem)
Dziecinko, dzisiaj wieczorem jesteś tylko ty i ja

(To jest noc
Na którą czekaliśmy...
Tylko ty i ja
Dzisiaj wieczorem)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...