Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 12 listopada 2013

Huh Gak - Memory of your scent 2013



Huh Gak - Pamięć twojego zapachu

To wieje do mnie z daleka
Znajomy zapach, który sprawia, że o tobie myślę
Widząc, jak jeszcze nie przestałam o tobie myśleć, sprawia, że czuję się jak głupiec
Pewnego dnia, rozproszysz się jak wiatr

#Pozostaje tylko zapach i torturuje mnie
Rysuję cię, przez moje matowe wspomnienia
Wspomnienia płyną na samotnym wietrze
Kto może mnie pocieszyć, kiedy jestem taki smutny?

Kiedy zamykam oczy, myślę o tobie
Znowu zostałem sam i błąkam się po tych ulicach
Pociągnięty przez lekkie drżenie, nagle uniosłem głowę
Wtedy usłyszałem piosenkę, którą kiedyś razem śpiewaliśmy

#

Chcę cię zatrzymać, ciebie, która coraz bardziej się oddalasz
Ale jak zawsze zapomnę cię
Twoje niewyraźne wspomnienia, te piękne wspomnienia
Tylko zapach, który cię przypomina, wciąż pozostaje

W pewnym momencie zachodzi słońce
Coraz bardziej się oddala, zostawiając za sobą gęste wspomnienia
Na wypadek, gdybym znowu zaczął o tobie myśleć
Po prostu przeżywam dzień, jakby nic się nie stało

Czy będę w stanie pewnego dnia znowu cię spotkać?
Czy będę w stanie zapomnieć o tobie dzięki komuś innemu?
Kogokolwiek spotkasz, musisz być szczęśliwa
Tylko twój zapach, na którego już nigdy więcej nie spotkam, pozostaje

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...