Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Electroboyz feat. C-Luv - Busted 2013



Electroboyz feat. C-Luv - Przyłapana

To 2013 Electroboyz i C-Luv
To jest to jest Brave Sound*

#Zostałaś przyłapana, próbujesz uniknąć moich oczu
Zostałaś przyłapana, gdzie byłaś, co robiłaś?
Zostałaś przyłapana, powiedziałaś, że patrzysz tylko na mnie, ale
Zostałaś przyłapana, nie nabiorę się na twoje wymówki

Hej dziewczyno, podoba mi się twój styl
Od stóp do głów, twój swag jest taki gorący
Opięte leginsy, czapka New Era**
Twoje buty to Jordany***, jak możesz być taka śliczna?
Jesteś Christiną Milina**** Korei
Jesteś seksowną hip-hopową ikoną
Twoja ciemna skóra woo
Całe moje zainteresowanie jest skupione na tobie, dziecinko

##Ufałem ci
Ale to chyba nie było to
Myślałem, że byliśmy tak blisko jak czas, kiedy byliśmy ze sobą
Ale dlaczego kłamiesz? Dlaczego ciągle mnie oszukujesz?
Myślisz, że jestem głupi? Jestem od ciebie szybszy, zdecydowanie nie jesteś dobra w myśleniu

#

###Nananana miasto Seul
Nananana teraz bujasz najlepszym, dalej
Nananana to jest hip hop

Masz minę jak u licealistki, która została przyłapana na paleniu
Drżysz i rozpadł się nasz budynek zbudowany z zaufania
Jak szklanka, która stłukła się w jednej chwili, trzask trzask
Dlaczego mi to robisz? Jesteś kobitą-wężem? Cholera
Jestem pan CCTV*****, wykrywacz kłamstw, zawsze jestem nad tobą, nie okażę ci litości

##
#
###

Chyba byłem dla ciebie za łatwy
Już mnie więcej niezdarnie nie oszukuj
Przestań ranić moje serce
Uwierzę ci tylko ten jeden raz i popatrzę w inną stronę

#

*wytwórnia
**firma produkująca kaszkietówki i inne czapki klik
***znana marka produkująca obuwie i odzież sportową klik
****amerykańska piosenkarka i aktorka
*****monitoring

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...