Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

2AM - Just stay 2013


2AM - Po prostu zostań

Z tego co widzę, ta osoba, która jest koło ciebie
Ma kogoś innego, kto nie jest tobą
Jeśli nie, jak mógł cię tak traktować?

Proszę, przestań, posłuchaj mnie
To nie chodzi o miłość
Po prostu przykro mi z twojego powodu, bycie oswajanym przez niego jak z przyzwyczajenia

#Mogę się mylić
Albo to może moja niezręczna zazdrość, która ma nadzieję na twoje szczęście

##Jeśli nie, nawet jeśli nie jestem tym jedynym, jest dobrze
Przez chwilę, nie jako czyjaś osoba, ale jako ty sama
Po prostu tu bądź

Jeśli tak mówisz, to właśnie tak jest
Możesz nazywać mnie cennym przyjacielem
Ale najcenniejsze są twoje uczucia

Nawet jeśli to odrobinę okrutne, powiem ci teraz
To co myślisz, że jest miłością
Dla mnie wygląda jak obsesja

#
##

Nie dla czyichś oczekiwań
Ale jak pragnie twoje zmęczone serce
Bądź przez chwilę taka, jaka chcesz

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...