Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 listopada 2013

Lim Kim - Number 1 2013



Lim Kim - Numer 1

Budzę się rano
I wysyłam ci krótkie powitanie
Nie ważne jak daleko od siebie jesteśmy
Myślę o tobie

Późną nocą kiedy pocieram moje zaspane oczy
Napiszę ci list
Tak jak twoja twarz na szczęśliwym zdjęciu
Mam nadzieję, że nasz dni będą piękne

Wieje zimny wiatr
Nawet kiedy kulę ramiona z zimna
Jeśli myślę o tobie, mogę zrobić silną minę

#Wiesz? Jesteś moim numerem 1
Moje łomocące serce wciąż tu jest
Na zawsze mój jedyny
Słowa "lubię cię" sprawiają, że się uśmiecham

Mój numer 1, mój jedyny
Nawet jeśli czasami jestem zmęczona i płaczę
Mój numer 1
Chcę być z tobą
Woo mój numer 1
Kiedy zamykam oczy, czuję, jakbym była koło ciebie

Powiem "tada" i pojawię się naprzeciw ciebie
Kiedy najmniej tego oczekujesz
Kiedy przez przypadek i nagle się odwrócisz
Będę tam stać

Mocno cię przytulę
Z najszczęśliwszą miną
Nawet jeśli nagle popłyną łzy
Jasno się uśmiechnę

Jeśli dzisiaj stanie ci się coś złego
Chcę do ciebie biec
I mocno cię przytulić jak tamtego dnia
Mam nadzieję, że będziesz jasno lśnić

#

Mój numer 1, mój jedyny
Nawet jeśli czasami jestem zmęczona i płaczę
Mój numer 1
Chcę by, chcę być
Wciąż cię kocham
Woo mój numer 1
Kiedy zamykam oczy, czuję, jakbym była koło ciebie

Pamiętaj, jesteś moim numerem 1
Tęsknię za tobą, teraz przestanę pisać, pa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...