Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 18 listopada 2013

Lim Kim - Goodbye 20 2013


Lim Kim - Żegnaj 20

Moja 20 przeminęła i nic nie zrobiłam
Moja 20 przeminęła, tylko się rozglądałam przez moją 20

Moja mama próbuje ograniczać moje noce jakbym byłam jakimś łobuzem
Moja nieatrakcyjna siostra kujonka tylko histeryzuje do mnie
Jedyna osoba, z którą mi się układa to mój tato, którego ledwie widuję
Moja najlepsza przyjaciółka, która wyleciała z uczelni, tylko narzeka

#Czy jestem jedyną? Dlaczego wszyscy inni są szczęśliwi? A jak jest z twoją 20, dziewczyno?
Dlaczego tak jest? Czy każdy inny czuje się porażony? A jak jest z twoją 20, dziewczyno? 

##Myślałam, że przyjdzie zapierająca dech miłość
Jakby miał otworzyć się dla mnie nowy świt - głupia
Tylko żałosne dni, tylko spuchnięte oczy, żegnaj 20

Moja 20 przeminęła - ty, którego kochałam, odszedłeś
Moja 20 - jestem zszokowana, ponieważ nie mam objawów zerwania

Pora jest odpowiednia i kilku facetów mnie podrywa
Ale osoba, której pragnę jest dla mnie taka cyniczna, jestem taka zła
Mój jedyny męski przyjaciel mówi, że nie lubi dziewczyn
Dziewczyna, której najbardziej nienawidziłam, naprawdę wyładniała, zmieniła się

#
##

Kiedy masz 20 lat, zawsze jesteś najmłodszym dorosłym
Zawsze jesteś najmłodszy i zawsze mówią, że muszę tylko ich słuchać
Kiedy masz 20 lat, mówią ci przymilnie, że musisz pić - nie dotykaj mnie

##

Myślałam, że przyjdzie zapierająca dech miłość
Jakby miał otworzyć się dla mnie nowy świt - głupia
Tylko żałosne dni, tylko spuchnięte oczy, zapraszam 21

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...