Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

Cold Cherry - Growing pains 2 2013 (The Heirs OST)


Cold Cherry - Rosnący ból 2

Chociaż moje oczy na ciebie patrzą, nie widzę cię
Chociaż moje usta cię wołają, nie słyszysz mnie
Chociaż moje serce cię pragnie, nie czujesz tego
Chociaż wszystko, co mam, cię szuka, nie ma cię tam

#Nigdy nie nauczyłem się o miłości, ale dlaczego te uczucia do mnie przychodzą?
To tak bardzo boli, że nie mogę tego znieść, więc nie mogę do ciebie pójść

Chociaż moje serce cię pragnie, nie czujesz tego
Chociaż wszystko, co mam, cię szuka, nie ma cię tam

#

Pragnę cię i mam nadzieję na ciebie, ale nie mogę cię mieć
Próbuję zmienić miłość w pożegnanie, ale moje serce...

#

Nie mogę już tego znieść, dlaczego przyszedł do mnie taki rodzaj bólu?
Myślę, że przez chwilę taki będę, moje skrzydła zostały z twojego powodu ucięte

Myślę, że przez chwilę taki będę
Myślę, że przez chwilę taki będę
Myślę, że przez chwilę taki będę

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...