Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 29 listopada 2013

Lena Park - My wish/Only with my heart 2013 (The Heirs OST)



Lena Park - Moje życzenie/Jedynie moim sercem

Szeroko się uśmiechnij, nie martw się o mnie
Teraz uśmiecham się tak
Nie będę w stanie zapomnieć, będę jedyną, która będzie nas pamiętać
Nie zapomnę cię, więc możesz się uśmiechać

Szeroko się uśmiechnij, jestem po prostu wdzięczna
Ponieważ mam wspomnienia z tobą
Mogę je schować i wyjąć je, kiedy jestem sama
To mnie naprostuję, kiedy za tobą tęsknię

#Tylko moim sercem kradnę cię
Tylko moim sercem przytulę cię
To mi wystarczy, więc nie cierp przeze mnie
Samo złączenie z tobą spojrzeń sprawia, że wylewam łzy

Kiedy mija czas i nasza miłość rośnie
Będą chwile, kiedy gniewam się na ciebie, więc to ulga
Ponieważ będę pamiętać cię będącego kochającym i dni, kiedy mnie tuliłeś
Więc to jest dobre

#

Jeśli wpadniemy na siebie jak z powodu przeznaczenia, proszę, miń mnie, jakbyś mnie nie znał
Chociaż moje serce będzie płakać, jakby zostało rozdarte na połowę
Więc mogę zobaczyć cię przez krótką chwilę, kiedy przechodzisz

Tylko moim serce będę cię pragnąć
Tylko moim sercem będę cię całować
Niech nie będzie ci przykro, to jest moje życie
Czy mnie kochasz, czy jest ci przykro, ja czuję to samo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

pełne audio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...