Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 20 listopada 2013

Bebop - Pretty boy/Bel ami 20103 (Bel Ami OST)


Bebop - Śliczny chłopak

Gruba warstwa eyelinera, mocno związane włosy
Widzę twoją zarozumiałość i pretensjonalność
Ale z jakiegoś powodu to do ciebie pasuje

Ale jednak nie jesteś facetem, który udaje to czy tamto
Przynajmniej nie jesteś facetem, który mówi dwie różne rzeczy jednymi ustami

Lubię te oczy
Ty i ja, przestańmy teraz grać w jakieś gierki

Kiedy śpiewasz kocham cię, moje serce szybuje ponad niebem
Kiedy twoje usta dotykają moich, co robić, wariuję
Gdzie podziała się moja duma, która była wyższa niż zabójcze szpilki?
Chcę się dzisiaj dowiedzieć, czyim jesteś mężczyzną
Jeśli naprawdę kochasz tylko mnie, jeśli jedyną osobą w twoim sercu jestem naprawdę ja

Yo, złapałam cię, czy zostałam złapana
Nie mogę stwierdzić, codziennie jestem zdezorientowana, naprawdę wariuję
Próbuję nie myśleć o tobie, ale mogę w tym wytrwać tylko 10 minut
Sprawiasz, że dziewczyna płacze i śmieje się, jesteś pięknym mężczyzną

Ale jednak nie jesteś facetem, który podrywa inne dziewczyny tu czy tam
Jesteś facetem, który dotrzymuje obietnic nawet jeśli niebiosa się rozdzielają

Naprawdę lubię to twoje serce
Ty i ja, nasza miłość się teraz zaczęła

Przejmij przejmij przejmij kontrolę
Musisz musisz przejąć kontrolę

Kiedy śpiewasz kocham cię, moje serce szybuje ponad niebem
Kiedy twoje usta dotykają moich, co robić, wariuję
Gdzie podziała się moja duma, która była wyższa niż zabójcze szpilki?
Chcę się dzisiaj dowiedzieć, czyim jesteś mężczyzną
Osoba, która będzie naprawdę kochać tylko mnie, jedyna osoba w moim sercu, piękny mężczyzna

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...