Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

A.cian - Love at first sight 2013


A.cian - Miłość od pierwszego wejrzenia

Yeah...
Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia

Zamykam oczy, próbuję myśleć o czymś innym
Ale cokolwiek robię, gdziekolwiek jestem
Jestem cały tylko o tej dziewczynie

Cały dzień cię rysuję
Wszystko na świecie wygląda jak ty
Pragnę cię, potrzebuję cię dziewczyno

Powinienem ci powiedzieć? Nie, nie mogę
Nigdy nie zrozumiesz tego mojego serca
Dla mnie, jesteś piękniejsza niż ktokolwiek inny, jesteś niesamowita

#Teraz przechodzisz koło mnie jak zawsze
Dlaczego? Jesteś głuptasem, bo nie znasz mojego serca

##To miłość od pierwszego spojrzenia, moja ukochana, ta dziewczyna
Moje serce galopuje, jakby to był sen, ona jest moja, ta dziewczyna
Obiecam cię, zawsze będę tylko ciebie kochał
Chcę być z tobą

###Pada pierwszy śnieg, moja ukochana, ta dziewczyna
Przychodzi do mnie w jasnym świetle i oślepiająca, ta dziewczyna
Obiecaj mi, że zawsze przy mnie zostaniesz
Będziemy razem

Dziecinko, spójrz na mnie
Przyjdziesz do mnie?
Staniemy się uczuciowymi ukochanymi
Będziemy spacerować zaśnieżonymi ulicami
Pobierzmy się, bądźmy zawsze jednością

Posłuchaj, pragnę tylko ciebie
Przyjdziesz teraz do mnie?
Będziesz ze mną żyć przez całe swoje życie?
Bądź moją ukochaną
Jesteś piękniejsza niż ktokolwiek inny, jesteś niesamowita

#
## x2
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...