Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

M-Tiful - It's just love 2013


M-Tiful - To tylko miłość

Co jest takiego wspaniałego w miłości?
Co jest takiego wspaniałego w dumie?
Och nie mogę pozwolić odejść

Miłość dla mnie jest jak lekkie piórko
Minęły tylko dwa dni, odkąd mnie wymazałaś
To, co mnie zatrzymywało, kiedy się przewracałem
To pozostawione w kącie wspomnienia, które mam z tobą
Teraz wszystkie je spalę
Łóżko, biurko, znajome zasłony, powinienem to wszystko odkurzyć
Nie ma komu tam wrócić, ale mój pokój stał się brudny

#Ile lepszą osobę i miłość masz zamiar mieć
Że uczyniłaś moje serce takim brudnym?

##Co jest takiego wspaniałego w miłości?
Co jest takiego wspaniałego w dumie?
Moja miłość, która znała tylko ciebie, zabrudziła się
Nie ważne jak bardzo mnie przeklinasz, nie masz prawa tego robić
Będę lepszym człowiekiem i pozwolę ci odejść, więc po prostu odejdź

Myślę, że zrobiłem wszystko, co mogę
Nie odmierzaj wszystkiego, możesz po prostu odejść
Jeśli bawisz się czymś
Musisz to odłożyć na jego miejsce

#
##

Twoje ślady zniknęły i mój czysty pokój pociesza mnie
Do wszystkiego się przyzwyczaję, skoro wypełniłem pokój nowymi meblami i przyszłością
Ale wciąż wydaje się, że czegoś brakuje, staję się smutniejszy

Puściliśmy swoje dłonie, odwróciliśmy się do siebie plecami
Tak daleko od siebie odeszliśmy

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...