Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 listopada 2013

A-Jax - Stay with me 2013


A-JAX - Zostań ze mną

Chcesz zostać razem trochę dłużej?
Nasza własna atmosfera, nie możemy tego teraz zatrzymać

Z jakiegoś powodu dzisiaj czas tak szybko minął
Odbierz telefon i powiedz, że pójdziesz jutro

I tak teraz nie mogę nawet złapać taksówki
Nie ma powodu, żeby się spieszyć w piątkową noc

Razem odrobinę dłużej, tylko nas dwoje
Wiesz wiesz

Twoje oczy wilgotnieją w świetle księżyca
Twoje zupełnie czerwone policzki
Odbierz telefon i powiedz, że pójdziesz jutro

Nie zostawiaj mnie samego, chodź tutaj
Twoja krótka spódnica

#Nagle wyglądasz tak uroczo
To nie moja wina, dziecinko
To przez twój zapach, przez ruchy twojego ciała

Chyba oślepił mnie twój słodki zapach
Myślę, że moje łomocące serce już zostało zauważone
Możesz po prostu mnie tu zostawić i iść
Odbierz telefon i powiedz, że pójdziesz jutro

Czy osoba naprawdę może tak pojawić się znikąd?
Cały płonę, twoje oczy iskrzą
Twoje wargi lekko się unoszą jak ogon u lisa
Twoje czerwone policzki są słodkie jak lody
Pragnę czegoś słodkiego, chodź bliżej w moje ramiona
Lekko się pocę, przyciągam ogień w twoim sercu
Zazwyczaj nie jestem takim facetem
Ale robię to z twojego powodu, więc dzisiaj nie możesz iść do domu

Dzisiaj wieczorem zostań ze mną
Dzisiaj jest tylko dwoje

Dzisiaj wieczorem zostań ze mną
Dzisiaj jest tylko dwoje
Nie zostawiaj mnie samego
(Nie zostawiaj mnie samego) chodź tutaj
(Zbliż się)

Zbliż się odrobinę bardziej, żebym mógł cię przytulić
Żeby twój zapach stał się wyraźniejszy
Im bardziej się zbliżam, tym mocniej bije moje serce
Nie mogę zatrzymać mojego ciała przed zbliżaniem się do ciebie

Nie zostawiaj mnie samego, chodź tutaj
(Nie zostawiaj mnie samego)
Twoja krótka spódnica
(Twoja krótka spódnica sprawia, że chcę cię bardziej poznać)

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...