Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 24 października 2013

Yoo Seung Woo feat. San E - U who? 2013



Yoo Seung Woo ft. San E - Ty kto?

Kiedy spotkałem moją jak przeznaczenie miłość, czekałem na ciebie, dziękuję
Nikt inny nie będzie wiedział, jaki jestem zdenerwowany, czy mogę dostać twój numer?

Ze smukłą szyją, z długimi upiętymi w kok włosami, niewinna i czysta
Myślę, że przyszedł do mnie mój idealny typ, nie, wiem, że ona do mnie przyszła
Przepraszam, nazywam się Yoo Seung Woo

#Kiedy cię widzę, moje policzki się czerwienią
Nudne chwile zmieniają się w hałaśliwe
Bądź wyrozumiała, kiedy faceci zachowują się yoo hoo, kiedy cię widzą, to wszystko twoja wina
Nawet w tej chwili, moje serce patrzy na ciebie, jestem zbyt nieśmiały, żeby powiedzieć kocham cię
Nie zapomnij mojego serca, które stało się yoo hoo, kiedy cię zobaczyłem
Pamiętaj to nerwowe drżące uczucie

Sprawiasz, że mówię yoo hoo, jesteś (moim pragnieniem), ty kto Seung Woo, San E
Pon., wt., śr., czw., pt., sob., niedz.
Każdy dzień jest czerwono, pomarańczowo, żółto, zielono, niebiesko, fioletową tęczą
Jeśli to możliwe, chcę cię zbierać jak komiksy
Raz, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem
Haha i wypowiadam życzenie
Proszę, pozwólcie mi ją mieć, muszę zadać jej tylko jedno pytanie
Przepraszam, masz czas?
To dobrze, teraz jest czas na twoją piosenkę, chłopcze

#

Moja nieśmiała mowa i niezręczny wyraz twarzy mogą wydawać ci się słodkie
Ale prawdą jest, że to moje szczere wyznanie
I osobą, która ma to zaakceptować jesteś ty

Kiedy cię widzę, moje policzki się czerwienią
Nudne chwile zmieniają się w hałaśliwe
Nie chcę zrozumieć facetów, którzy mówią yoo hoo, gdy cię widzą, jesteś moją dziewczyną
Widzę cię codziennie, ale znowu za tobą tęsknię, powiedzenie kocham cię, nie jest wystarczające
Moje serce teraz jest yoo hoo, będziemy razem, spędzając nasze dni z tym drżącym serce

Moje życzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...