Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 30 października 2013

WINNER (Team A) - Just another boy 2013

311726

WINNER - Po prostu kolejny chłopak

Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Po prostu kolejny chłopak chłopak chłopak
Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Po prostu kolejny chłopak chłopak chłopak
Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak

Niech gra się zacznie yo!
15 sekund do bomby, brak mi tchu tik tok, tik tok
Wybuchnie zanim wybierze się pomiędzy czerwonym a niebieskim kablem, linia uderzenia
Nie prowokuj mnie, ponieważ jestem taki szalony, co z tego
Nagły wypadek, jestem karetką, nie blokuj mi drogi, 119*

#Nie ważne jaki się wydaję
(Już mnie nie obchodzi, nawet jeśli jestem zbyt młody, tak, to wszystko co wiem)
W porządku jeśli mnie przeklinasz, w porządku, to ja
(Jeśli chcesz, pokażę cię, pokażę ci)

##Dzisiaj jestem szalony, wariuję
Nie mogę tego dzisiaj kontrolować
Zrób to ostro, ye szalenie
Dzisiaj jestem szalony, wariuję
Będziesz zaskoczony i wycofasz się
Teraz chcę lecieć, żeby scena upadła
Chcę krzyczeć głośniej i wstrząsnąć twoim sercem
Chcę wariować, żeby scena upadła, chcę krzyczeć głośniej
(Wszyscy wzlećcie wzlećcie)

OK, jestem nieustraszonym chłopakiem
Chłopakiem, który wie, jak imprezować
Chłopakiem na punkcie którego wszyscy wariują i podążają za mną cokolwiek robię
W nocy jestem gorętszy niż w dzień
Zaufaj mi, a dam ci trochę szczęścia

Mino, ikona przekręcania
Ja na scenie? Ludzie nazywają mnie psycholem
Raper, który uderza cię od tyłu, wybuchające napięcie
Christopher z W na jego piersi, poruszający się przez wiatr
Dlaczego moje oczy się wywracają, to all kill**
Nawet jeśli próbujesz mnie schwycić, nie uda ci się, nie rozumiesz?

#
##

Nic nie potrzebuję, tylko zejdź mi z drogi
Nie wiem i nie obchodzi mnie, proszę, zajmij się po prostu swoimi sprawami

Czy mam urok? Proszę, rozpoznaj mnie
Co powinienem zrobić? Proszę, spójrz na mnie

Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem
(Lololo chłopak, którego nic nie obchodzi)

Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem
(Witajcie witajcie wszyscy)

*odpowiednik naszego 999 i 112
**zdobycie wszystkiego, muzyk, który osiągnął all kill zdobył pierwsze miejsca na wszystkich listach przebojów

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...