Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - Paradise 2013


Kim Jaejoong - Raj

Przytul mnie ostatni raz
Pocałuj mnie ostatni raz
Przytul mnie ostatni raz
Pocałuj mnie ostatni raz

Nie chcę, żebyś odchodziła, proszę
Po prostu cię potrzebuję
Brak uczuć, brak bólu, brak lęku
Nie ma lęku

#Spójrz mi w oczy
Spójrz mi w oczy
Możesz zobaczyć niebo
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Jestem twój
Jestem twoim rajem

Kocham cię, kocham cię
Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Spójrz mi w oczy
Spójrz mi w oczy
Możesz zobaczyć niebo
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Jestem twój
Jestem twoim rajem

Jestem cudem
Jestem cudem
Sprawię, że wszystko się spełni
Uczynię cię cudem
Zrobię cokolwiek chcesz

Spójrz mi w oczy
Spójrz mi w oczy
Możesz zobaczyć niebo

Pozwól mi pokazać, co tracisz
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Jestem twój
Jestem twoim rajem

Spójrz mi w oczy
Spójrz mi w oczy
Możesz zobaczyć niebo
Pozwól mi pokazać, co tracisz
Pozwól mi pokazać, co tracisz

Jestem twój
Jestem twoim rajem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...