Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 30 października 2013

Team B - Just another boy 2013

311726

Team B - Po prostu kolejny chłopak

Po prostu kolejny chłopak
Po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem (chłopakiem chłopakiem)

Po prostu kolejny chłopak
Po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem (chłopakiem chłopakiem)

Nocne powietrze jest dobre, światła neonów są dobre
Ulice są dla mnie
W przeciwieństwie do nudnych par, nie mam fałszywych zmartwień
Czy nie jest lepiej zrozumieć film, gdy ogląda się go samemu?
Wolałbym przekazać swoje pieniądze na dobry cel, niż wydawać je na pierścionki i koszulki dla par

Nocne powietrze jest przegrzane, dla wszystkich par jestem łotrem
Ale mam się dobrze, pieniądze piętrzą się w moim portfelu, nie mam gdzie ich użyć

Ta Gwiazdka będzie spędzona z Kevin'em*
Albo każdy może do mnie zadzwonić, ale nie faceci

#Nie martw się, nie martw się o mnie
Pocieszenie bez przekonania jest mniej pomocne
Nie martw się, zostaw mnie w spokoju
Lubię być sam, mam się dobrze

##Moja droga, ale dlaczego?
Nie mogę? Jestem znowu sam
Ale hej, moja droga, ale dlaczego?
Jesteś sama, tak jak ja?

###Klaszcz klaszcz klaszcz w dłonie
Jeśli jesteś dzisiaj samotna, chodź, trzymaj się ze mną
(Wszyscy unieście ręce)

####Klaszcz klaszcz klaszcz w dłonie
Kiedy wieje zimny wiatr, chodź, trzymaj się ze mną
(Wszyscy unieście ręce)

Jestem lepszy w jeździe na beat'cie i rytmie, niż w byciu samotnym
Dynamiczny i seksowny, głębszy niż kolor nocnego nieba
Ilsan, Guro, Hongdae, gdziekolwiek idę, nie dbam o to
Bycie singlem jest lepsze, chłopaki (ze mną, ze mną)

To jest kompletne, jestem zadowolony ze swoich ubrań i fryzury
Pogoda jest idealna i także czas, całkiem sam, czuję się tak dobrze

Jestem gwiazdą mody nocy, wyróżniającym się facetem
Albo może wyróżniam się, bo jestem sam na tej ulicy

#
##
###
####

Gdzie jestem? Kim jestem?
Gdziekolwiek spojrzę, widzę godne czołgania się palmtopy
Nie obchodzi mnie, nie dbam, to może być szczenięca miłość
Po prostu kogoś potrzebuję

Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem chłopakiem chłopakiem
Po prostu kolejny chłopak, po prostu kolejny chłopak
Jestem po prostu kolejnym chłopakiem chłopakiem chłopakiem

###
####

*czyżby w Korei obowiązkowy świąteczny film to też Kevin sam w domu :)

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...