Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Topp Dogg – Playground 2013


Topp Dogg – Plac zabaw 


Dobrze, nie wiem, szczerze, nie wiem
Czego chcę
Czy to twoja korona, która nawet ci nie pasuje
Podejdź tu
Nikt się nie dowie, odłóż ją teraz na właściwe miejsce 

Wykopie wszystkich raperów, którzy dotarli tu dzięki szczęściu 
Mam nadzieję, że wymażę wszystkie staromodne podróbki, które widziałeś 
Mam nadzieję, że ich stąd zmyję, będziesz mnie potrzebował 
To tajemniczy flow grupy
Krzycz głośno stąd i stamtąd, jestem matką, ojcem

#To jest mój plac zabaw  
Nie lubię nudnych rzeczy
To jest mój stadion
Padnij na kolana i błagaj
Jesteśmy brudni brudni brudni hej  
Wszyscy pogłośnijcie podgłośnijcie podgłośnijcie hej

##Kiedy upadam, dzisiaj jest ta noc
Nie przegap tej szansy 
Moje serce jest jak pusty labirynt 
Nie zapomnij mnie
Jestem królem - podążasz za mną, ale nie możesz nawet dotrzymać mi kroku 
Wypchnęliśmy ich i odebraliśmy naszą ziemię 
Rozejrzyj się dookoła, ale jest tak samo
Nie obchodzi mnie to, dziecinko, odwrócimy wszystko 

Patrz uważnie, nadal nie rozumiesz?  
Nie myśl o mówieniu czegoś innego
To nawet ci nie pasuje, twoja ziemia ziemia
Wracaj
Bez niczyjej wiedzy, wróć teraz na prawowite miejsce 

Powiedzieli, popatrz na tych zarozumiałych skur*ysynów rosnących bez wiedzy o czymkolwiek 
Oni wszyscy mówią, więc zamknij się, czemu mamy ci się kłaniać?
Po prostu zapamiętujesz tekst, który ktoś inny ci napisał 
Jesteś dla nas za łatwy 
Daj mi koronę
Ten nudny k-pop'owy świat jest jak koszulka z krótkim rękawem, kiedy ja mam na sobie skórzną kurtkę 

#
##

Sprawiasz, że się oglądam
Kimkolwiek jesteś 
Mam wszystkich, wiele dzieciaków mnie kopiuje
Nadal nie wiesz, dlaczego tu jestem! 
Gdzie patrzysz? Yeah

Podążaj za mną jeśli dasz radę
Kimkolwiek jesteś, zetrzemy cię całkowicie
Twój potencjał jest zerowy 
Twój stosunek do mnie 

Ta korona, która zdobędę 
Zdobędę wielką koronę, wielkie pieniądze
Błyszczę, tak kopię i zabijam 
Czuję, że wszyscy chcą wiedzieć
Tak, jestem liderem, jestem królem, zgadnij kto? 

#

Zróby kawał kawał kawał kawał
Kawał kawał kawał kawał 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...