Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 2 października 2013

Tiny-G - Miss you 2013


Tiny-G - Tęsknię za tobą

#Spójrz tu, spójrz tam, naprawdę naprawdę za tobą tęsknię
Tęsknię za tobą, tęsknię za tobą, szybko szybko, tęsknię za tobą
Trochę szybciej szybciej, tęsknię za tobą
Tęsknię za tobą, dlaczego? Nie wiem, tęsknię za tobą

Czasami irytująco siniaczysz moją niewinną dumę
Sprawiając, że cała jest posiniaczona
Kiedy z trudnością zbieram odwagę, żeby powiedzieć ci, że za tobą tęsknię
Zawsze mówisz wymówki i mówisz, że masz inne plany

##Hej, te bezduszne odpowiedzi
Hej, po protu już przestań

###Dlaczego spośród wszystkich ludzi to ty mi się spodobałeś?
Ale wciąż cię lubię, dlaczego?

#

Udaję, że jestem ładna, udaję, że jestem zdenerwowana, udaję, że jestem urocza
Ale ty udajesz, że nie zauważasz, sprawiając, że się pienię
Po tym jak to w sobie dusiłam i powiedziałam ci, że za tobą tęsknię
Zawsze mówisz, że jesteś zajęty i próbuję się z tego uwolnić

##
###
#

Pani
Yeah
Pani
Naprawdę za tobą tęsknię
Pani
Dlaczego?
Pani
Nie wiem, moje serce boli
Dlaczego dlaczego jesteś taki zimny jak lód? Chcę wiedzieć
Uch uch tęsknię za tobą

Stopniowo, przyjdź do mnie miękko
Powoli, całkowicie mnie skradłeś
Jesteś taki zły, dlaczego? Już wiem, ponieważ cię lubię

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...