Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 4 października 2013

Seo In Young feat. Gaeko - Love me 2013


Seo In Young feat. Gaeko - Kochaj mnie

Kochaj mnie, moja miłości
Znowu mocno mnie obejmij, moja miłości
Gaeko i Elly, kolejna głupiutka piosenka miłosna

Dzień bez ciebie jest jak długi i ciemny tunel
Wciąż czuję się niespokojnie
Kiedy samotnie bezmyślnie patrzę w lustro
Rysuję twój uśmiech, którego już tu nie ma

Bezmyślnie siedzę w uliczce, którą kiedyś chodziliśmy
Wspominając ciebie
Przez chwilę utknęłam w moich myślach
I kiedy otworzyłam oczy, ulice stały się czerwone

#Znowu mnie kochaj
Bez ciebie jestem uwięziona w samotnej klatce dla ptaków
Znowu mnie kochaj
Wyjmij mnie
Żebym mogła znowu się uśmiechać

##Znowu mnie kochaj
Kochaj mnie 
Kochaj mnie
Kochaj mnie

Zamiast życzyć ci szczęścia
Jak szaleniec zagrzebałem się w pracy
Spójrz na zgromadzone na moim koncie pieniądze
Ale z drugiej strony czuję się jak żebrak
Do kiedy mogłem czuć obojętność w stosunku do twojego pustego miejsca
Próbowałem żyć, grzebiąc cię w moim sercu
Ale za każdym razem, kiedy przeglądam to miejsce

Twój ułamany ząb, kiedy się uśmiechałaś
Twój uroczy upór
Tapeta na suficie w pokoju
Na którą razem patrzyliśmy, leżąc
Tak bardzo za tobą tęskniłem, że dzwoniłem do ciebie późno w nocy
Wiem, że tylko ja skarżę się na swój smutek i to, że nie jestem odważny
Tęsknię za tobą, chcę znowu się z tobą umawiać

#
##

Bez planu swobodnie pojechałem na przejażdżkę
Ale kiedy mnie opuściłaś, moje serce nawet przez chwilę nie czuło się swobodnie
W moim pokoju jestem tylko ja, który zostawiłem przy sobie puste miejsce dla ciebie
Ale twój status nie brzmi "nie tutaj", ale "zajęta"*

#
##

Kochaj mnie, moja miłości
Znowu mocno mnie obejmij, moja miłości
Kochaj mnie, moja miłości
Znowu mocno mnie obejmij, moja miłości

*status na popularnym kiedyś komunikatorze MSN

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...