Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Team B z YG Win - Climax 2013


Team B - Punkt kulminacyjny

Wczoraj pojawiłaś się w moim śnie
Wyglądałaś starzej, nie mogłem cię rozpoznać
Bałem się, że to może stać się rzeczywistością

Jeśli się zestarzejesz, po prostu się zestarzej
Dlaczego starsza wyglądasz piękniej
I sprawiasz, że nie mogę cię rozpoznać
Moja niedobra mamo

Chociaż tęskniłem za tobą jak szalony
Nie mogłem cię zobaczyć
Moja miłość, o której dumnie mówię, gdziekolwiek jestem
Jesteś moją dumą

Zdjęcie, które uchwyciło twój uśmiech
Nóż, który tnie mój smutek
Ty, która stałaś się moim snem
Kiedy, o jakiej godzinie się pojawisz, powiedz mi

Wyjdę, żeby cię powitać, ciebie, w stosunku do której jestem najbardziej gorliwy

Moje ślady stóp, które zostały
Dzisiejsza mam nadzieję, że do mnie przyjdą
Na koniec chwili, kiedy biegniemy
Żadne ograniczenie nie dotknie nieba

Dla mnie, który dzisiaj śnił
Wszystko odrzuć
Na koniec chwili, kiedy biegniemy
Żadne ograniczenie nie dotknie nieba x2

Poświęcając moją młodość, 3 lata, kiedy biegłem boso
Obojętne powitania z moją rodziną i przyjaciółmi

Żyjąc dniami, gdzie jutro zawsze było niespokojne, powiedziałem zaufaj mi, na pewno mi się uda

Nie tylko moje
Ale życie pięciu osób niosłem na swoich ramionach
Szukając okazji, musiałem znieść wiele presji i porażek
Chcą teraz zobaczyć światło, szedłem ku przeszłości, o którą prosił mnie Bóg
Czy nie będziesz żałować? Bez wahania odpowiem: dlaczego miałbym żałować?
To, co zostanie po tej scenie
Pewnie sukces albo zostanie w tyle, włożę w to całego siebie
Nie ma następnego

Moja determinacja, która musi być inna

Nawet jeśli teraz to mój ostatni raz
Będę śpiewał, że nie żałuję, że śpiewam
Yeah dzisiaj wzlatujemy, dzisiaj wzlatujemy
W czasie, który przeminął
Nasze wspomnienia stały się piosenką
Dotykają  nieba
W tej chwili każdy dotyka nieba

angielskie tłumaczenie Nyonyapanda @ Facebook

1 komentarz:

  1. Kawałek tłumaczenie umieściłam w poście na moim blogu http://szpilkiwsniegu.blogspot.com/2014/02/kiedy-granice-sie-zacieraja-koreanskie.html
    Zamieściłam ingormacje od kogo jest, pisze na twojej poprzedniej stronie gdyż na nówce nie znalazłam tego tłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...