Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 25 października 2013

Goo Ja Myung - That person 2013 (Secret OST)

20131023-001732.jpg

Goo Ja Myung - Ta osoba

Osoba, która jest zbyt cenna, żebym ją miał
Śmiem ją kochać

To nie pasuje takiemu jak ja złemu mężczyźnie
Ale kocham jedną osobę
I tą osobą jesteś tu

Chociaż nie mogę tego powiedzieć

#Gdybym tylko mógł wylewać łzy wewnątrz mojego płonącego serca
Naprzeciw ciebie moja ukochana
Chcę cię jeszcze raz spotkać
W świecie, gdzie nie ma miłości czy rozstania
Moja ukochana

Imię, które jest dla mnie zbyt cenne, żeby je wypowiedzieć
Kiedy w tajemnicy je wymawiam, łzy łzy...

Chcę krzyczę, że nawet taki zły facet jak ja ma serce
Ale dzisiaj znowu połykam swoje słowa

Zamiast tego znowu wymawiam zimne kłamstwa

Miłość przynosi łzy i łzy przynoszą miłość
Mówię sobie, żeby cię objąć moja ukochana
Ale jeśli moje łzy cię dotkną, jeśli moja miłość cię dotknie
Będziesz za bardzo cierpieć
Moja ukochana

Myślę, że cię kocham
Myślę, że jestem szalony
Kiedy na ciebie patrzę
Kiedy jesteś naprzeciwko mnie
Nawet jeśli umrę, jest w porządku

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...