Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Geeks feat. Crybaby, DJ Dopsh - We are 20103


Geeks ft. Crybaby, DJ Dopsh - Jesteśmy

Kim jestem? Gdzie jestem?
(Skaczmy z tym)

Okrąg ma zawsze tą samą szerokość
Poza granicą, my próba mikrofony 1, 2, 3
Jestem graczem na rytmie
Jakość, która jest trochę wysoko
Progres kulturowy, którym jest hip hop
To muzyka i literatura, i drżenie podmiotowości
Umieść swoje wszystkie troski nie w granicach, ale w rytmie
Jestem wyjątkowo skupionym cudownym dzieckiem tej gry
Kiedy wszyscy są pijani i bujają się na ulicach Hongdae i Gangnam*
Ja będę sprawiał, że rzeczy się dzieją, więc twoje ciało może skakać
Nie żyj zbyt wygodnie w rzeczywistości
Twoje wysiłki są bardziej szczere niż myślisz
Teraz jest czas na walkę na śmierć i życie
Żeby dopasować się do twojej młodości
Skaczmy z tym

#Kim jestem, gdzie jestem? (Skaczmy z tym)
Ktoś woła mnie z daleka (skaczmy z tym)
Kim jestem, gdzie jestem? (Skaczmy z tym)
Pójdę naprzód tylko dla naszej przyszłości

Lśniące uliczne światła w mieście
To miejsce jest moim domem, moim Hollywood
Dla niektórych czas jest szybką miarą
Przełamuję sekundę, skaczę, potem bujam się z tym
Umieszczając ten świat na tym kawałku, który skończyłem
Świat jest taki ciężki, ale nie ma poddawania się
Każdy chce być rock and roll
Bądź gotowy i zróbmy to, to czas, żeby ruszyć
Hip hop to podstawa kultury
To moja ciągła postawa, która przebija muzykę
Zawsze krytyczny umysł, ale wystarczająca kontrola, która nie łamie pokoju
Wróćmy do lat '90
Od tamtego czasy byłem najbardziej niewinny
Żeby dopasować się do mojej młodości
Zanurkujmy i dobrze pływajmy, dalej (skaczmy z tym)
Wróćmy do lat '90

#

Buckwilds Do'Main
Geeks
Grandline
DJ Dopsh
(Skaczmy z tym)

#

*modne dzielnice Seulu

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...