Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 19 października 2013

IU - Love of B 2013



IU - Miłość B

Jestem pewna, że widziałeś mojego smsa, ale nie ma odpowiedzi
Jak bardzo jesteś zajęty?
Co robisz później? Chcesz się spotkać?
Porozmawiajmy

Wzór jest podobny, ale
Jest inny niż na początku naszego związku
Mogłam udawać, że nie zauważam, ale
Tu nie chodzi o granie trudnej do zdobycia

Nie potrzebujemy już subtelnych umysłowych gierek
To przeciąganie i przeciąganie naszego uciekającego czasu

Ostrożnie mierzymy się wzrokiem i marnujemy czas
Jaki jest twój prawdziwy powód, czynienia mnie niespokojną? 
Minęło sporo czasu, odkąd upłynęła data ważności
Nasz związek całkowicie się popsuł

Nawet zanim stoczy się z czubka twojego języka, moje imię już brzmi tak nudnie
Kiedy ostatni raz wypowiedziałeś moje imię jak kochanek? Takie smutne

Nie mogę sprawić, żeby to się gotowało albo było całkowicie zimne
Temperatura jest letnia
Nie ma końca tym umysłowym grom
Nie mogę tego robić kolejny dzień, dobra, przegrałam
Ugh, ty tchórzu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...