Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 21 października 2013

K.Will - It's not you 2013


K.Will - To nie ty

Kiedy pierwszy raz cię zobaczyłem, czułem, jakbym śnił
Kiedy zobaczyłem cię drugi raz, wiedziałem, że to przeznaczenie
Tak się w tobie zakochałem i oddałem ci wszystko, co mam
Zrobiłem wszystko oprócz umierania, wtedy

Kiedy cię miałem, miałem świat
Kiedy miałem tylko ciebie, kiedy miałem tylko ciebie, to mi wystarczyło
Ale ty jesteś moim wszystkim, ty, moje serce, opuściłaś mnie
Jak sądzisz, że będę się miał?

#To nie ty, jakbyś była kimś innym
Nie mowy, że ty, która codziennie śmiałaś się w moich ramionach, odeszłabyś
Nie mogę odnaleźć ciebie z przeszłości, to wydaje się być kłamstwem

To sen

Obiecaliśmy, że będziemy razem nie ważne co
Co się stało z tymi wszystkimi obietnicami, tymi wszystkimi dniami?
Ty, moje światło, moje życie, ty, jedyna dla mnie, opuściłaś mnie
Jak sądzisz, że będę się miał?

#

Rozstańmy się - z powodu tych uderzających w serce słów
Czułem, jakby zatrzymał się cały świat

Nie zrobię tego, nie mogę tego zrobić
Zaraz rozpłaczę się przy tobie, nie mogę tego zaakceptować
Nie mogę tego znieść, zaraz mnie zostawisz
Nie zostawiaj mnie, proszę, nie zostawiaj mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...