Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 14 października 2013

Kim Tae Woo - My lady 2013 (Marry Him If You Dare OST)


Kim Tae Woo - Moja pani

Kiedy nadchodzi miłość i poraża, pocałuj mnie, pocałuj mnie, pocałuj mnie pani
Kiedy miłość nadchodzi jak przeznaczenie, powiedz mi, powiedz mi, powiedz mi kocham cię

#Miłość można zauważyć od pierwszego spojrzeniu
Miłość można zauważyć dzięki uczuciu
Moje serce mi mówi

##Moja pani, miłość, która jest z góry, och pani, tak bardzo cię kocham
Kocham cię i będę kochać tylko ciebie, och moja ukochana
Moja pani, jedyna na tym świecie, och pani, jesteś moim cudem
Och pani, będę mówił tylko twoje imię, moja pani

Kiedy tak bardzo za tobą tęsknię, kochaj mnie, kochaj mnie, kochaj mnie pani
Żeby nasze uczucia mogły zostać wyrażone, obejmij mnie, obejmij mnie, obejmij mnie, przytul mnie

#
##

W moim sercu, w moich oczach umieszczam tylko ciebie
Do miłości potrzeba dwóch osób

Och moja pani
Pani, będę tak cię nazywał

Moja pani, kocham cię, och pani, będę przy tobie
Mogę obiecać i obiecać, och moja ukochana
Moja pani, kochaj tylko mnie, och pani, patrz tylko na mnie
Och pani, na zawsze kocham tylko ciebie, moja pani

Och pani, na zawsze kocham tylko ciebie, moja pani

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...