Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jae Won - My woman 2013

311665

Kim Jae Won - Moja kobieta

Moja kobieto, pamiętasz?
Moja kobieto, dzień, kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy
Ty - dzień, w którym wyglądałaś tak smutno

Moja kobieto, dobrze dzisiaj wyglądasz
Moja kobieto, właściwie, wyglądasz tak pięknie

Kocham cię, kocham cię, tak

#Jesteś moją dziecinką dziecinką dziecinką dziecinką moją dziecinką
Kiedy twój zapach dochodzi do mnie w tą jesienną noc
Jeśli tylko jedna osoba, ty, będzie przy mnie

Kocham cię, kocham cię, tak

#

Kocham cię, kocham cię, tak
Jesteś moją kobietą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...