Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - Just another girl 2013



Kim Jaejoong - Po prostu kolejna dziewczyna

Raz po raz
Wszystko jest moją winą
I nie pytaj mnie dlaczego
Ponieważ nie widzę
Jesteś moim szczęściem teraz
Możesz myśleć, że to się zmieni
Ale tak się nie stanie
To tylko twoje nieporozumienie

Nie mogę już tego znieść
Wariuję
Wiem, że nie jesteś tą jedyną
Po prostu to powiem

#Jesteś po prostu kolejną dziewczyną
Tylko się mną bawiłaś
Jesteś po prostu kolejną dziewczyną
Nie rań mnie

##Dlaczego to robisz, powiedz żegnaj
Nie obwiniaj mnie i odejdź
Bo jesteś po prostu kolejną dziewczyną
Po prostu kolejną dziewczyną
Kolejny raz moje serce jest złamane

Mam zamiar iść, niech się przygotuję do odejścia
Niech założę ubrania, które oszczędzałem
Nic nie powiedziałem na tą chwilę
Jesteś najgorszą dziewczyną na świecie, zejdź mi z oczu

#
##

Oszczędź mi upadku w ból
Pozwól mi żyć jak prawdziwy mężczyzna, żeby to się już nigdy nie powtórzyło

Proszę, odczep się
Jakie kłamstwo masz zamiar teraz powiedzieć
Zamknij się
Nie pozwolę się już oszukać

Dlaczego to robisz, powiedz żegnaj
Jesteś taka dla każdego faceta
Po prostu nie mów im o mnie
I jak byłem po prostu twoją prostą zabawką

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...