Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Gray feat. Jay Park - Dangerous 2013



Gray feat. Jay Park - Niebezpieczna

Sobota, niedziela, dzisiaj znowu
Nie chcę tylko koło ciebie przechodzisz, nie widzę naprzód
Odejdź odejdź, odpycham cię
Ale wciąż mnie wciągasz

#Niebezpieczna, uch jesteś niebezpieczna
Dlaczego ciągle mnie zaczepiasz?
Pewnie masz dość słuchania, jaka jesteś ładna
Jestem tylko jednym z tych typowych facetów

##Niebezpieczna, uch jesteś niebezpieczna
Jesteś niesamowita, sprawiasz, że jestem oszołomiony
Zauroczony twoim pięknem
Nie mogę uciec, to jedynie naturalne

Gdziekolwiek spojrzę, jesteś idealna, taka piękna
Niewiarygodna, nie jesteś człowiekiem, jesteś kwiatem
Witaj w G świecie, chodź tutaj
Latający ptak, wszędzie latasz, jesteś moim światem

Chcę cię poznać, otworzysz swoje serce?
Jeśli chcesz, wszystko ci dam
Dam ci wszystko, co mam, moje wszystko
Moje wszystko, jesteś moim wszystkim
Diamentowe pierścionki, złote rzeczy i tak dalej
Moje wszystko, jesteś moim wszystkim
Jesteś dla mnie najlepszą dziewczyną, dalej
Każdy inny może być fałszywy, ale mogę dać ci moje serce

#
##

Mogę bardzo często podrywać dziewczyny, ale tym razem naprawdę jest inaczej
Mogę wydawać się podrywaczem, ale jestem wybredny, jeśli chodzi o dziewczyny
Zaufaj mi, nie jestem fałszywy
Postawię ci sushi, tak naprawdę czuję
Jesteś piękną dziewczyną
Pozwól mi powiedzieć, co bym dla ciebie zrobił, dziewczyno
Raz na miesiąc będę zabierał cię za granicę, mogę tyle zrobić
Jeśli to nie wystarczy, po prostu mi powiedz
Sprawię, że wszystko się pojawi, jestem twoim magikiem
Nie jesteś szefem kuchni, więc dlaczego jedynie próbujesz?
Odejdź teraz ze mną
Jeśli nie chcesz, to często się ze sobą widujmy, jak 10002 razy

#
##

Od narodzin nigdy wcześniej się tak nie czułem
Wciąż nie mogę w to uwierzyć
Wciąż wstrząsasz moim sercem
Więc dzisiaj wieczorem może być wielu facetów przy tobie, ale mam to w
Będzie dobrze
Chcę z tobą patrzeć na słońce
Więc mamuśka zróbmy to
Wiem, że też tego chcesz
Dalej, zrób to

#
##

La la la la
Tak dobrze się czuję
Czuje się świetnie
Nie mogę uciec, to jedynie naturalne

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...