Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 28 października 2013

BTS – BTS Cypher part 1 2013


BTS – BTS Szyfr cz.1


Cholera hip-hop'owa duma, idol rapper? Skończ z tymi
On tak czy owak jest g*wnianym idolem - oni patrzą na mnie z góry
Dają swoje zasady psom i śmieją się z mojego imienia
Wiesz tylko jak płynąć z prądem i patrzeć na innych z góry, jak mnie zabijesz?
Więc sprowadzam Monster'a¹ z powrotem, mój Monster swag
Więc to jest Monster track przez mój cholerny Monster rap
Nowoczesny Hong Gil Dong², oni widzą dobre rzeczy ale nie mogą nazwać ich dobrymi
Lider trzeciej pokolenia, więc mam zamiar was poprowadzić, to zmiana pokolenia
Mówię yeah, jestem na szczycie szczytu szczytów
Rozrywam ich, kołysze ich, zatrzymuje ich, blokuje ich, jak włócznia Cassius’a³
Nie mam zamiaru wyłączać bitu ponieważ jeszcze nie skończyłem, do cholery!
Nie baw sie na szczycie bitu, bo każde kopnięcie jest moją cholerną strefą
Zawsze byłem szczodry ale teraz mam zamiar zamordować twoich raperów
Pokroić ich na zamówienie,  potem mam zamiar zamordować twoch hejterów
Teraz spójrz na mnie i powiedz, kto jest w twojej najlepszej 5?
Rap Monster, Randa, Rida, Rapmon, twój tata

Teraz jest świat nadziei od BTS
Wszyscy podążajcie za mną, mój potencjał został zretweetowany
Pozwólcie wszystkim poznać mój flow, drażnić wasze bębęnki i wypełniać wasze ciała
Wyostrzyłem mój miecz na jutro, wracam za kilka dni
Biorąc pod uwagę mój wiek, byłem dzieckiem nieznającym rymów
Byłem tylko zwykłym dzieckiem z Gwangju, który patrzył na idoli
Teraz ci pokażę, na tym Cypher, na tym kawałku
Ujawnię swoje aspiracje, jestem powyżej nieletnich
Tym głównie różnię się od ciebie , uch wypełniam ekran telewizora
Rapperski kostium? Nie, zabieram pianę i wypluwam ją, cokolwiek zechcę
Gdziekolwiek pójdę, to staje się wydarzeniem
Jeśli jesteś zazdrosny, idź do szpitala, dwa tygodnie leczenia
Każdy, kto liczył na moją porażkę, trzyma się za szyję 
J-hope gra nieczysto w tej grze, która jedzie z hip hop'ową dumą

Muszę iść do wojska, ale moim hobby jest strzelanie słowami
'We are bulletproof' było wielkim hitem
Niezdarne podróbki zostały przekłute i zareagowały
Poczuj się trochę gorszy, jakość mojej wymowy to 4k
Jestem dilerem, jestem Chopinenem bitów
Nigdy się nie zmienię, urodziłem się raperem, moja postawa jest moim mentorem
Nawet jeśli gadasz o mnie bzdury, jestem pamiętany
Pokaż swoją hip-hop'ową dumę,  ale nadal bądziesz czuł się bezsilny
Ukryj swoją zazdrość, mogę zobaczyć twój adres IP¹
Jestem bojlerem, momentalnie robię się gorący
Jak spoiler, jesteś taki typowy
Stworzeni i głupi hip-hop'owi przegrańcy z pustką w środku
Jest zbyt ciężko przetrwać trwać w rosnącym świecie K-Pop'u, więc traktuj rap jako hobby
to konieć świata, jeśli jesteś winny, postaraj się bardziej, co

¹dosłownie potwór, tutaj: Rap Monster, jeden z członków BTS; Monster track- terenowy samochód na gigantycznych kołach
²koreański Janosik
³broń, która pojawia się serii filmów anime Rebuild of Evangelion
różne pseudonimy Rap Monster'a
koreańska metropolia
nawiązanie do tytułu tej piosenki
często widzimy ten gest w dramach, symbolizuje szok, ból, zaskoczenie, niedowierzanie
piosenka z ich pierwszego mini albumu, tłumaczenie klik
wysokiej jakości standard rozdzielczości filmów cyfrowych i grafiki komputerowej
¹adres służąc do identyfikacji elementu w sieci internetowej

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...