Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 października 2013

Kim Greem - Is this love/Why is love like this 2013


Kim Greem - Czy to miłość/Dlaczego miłość jest taka

16 Październik 2012, opuścił mnie
I znowu nadeszła jesień

Mija tak kolejny dzień
I mierzysz się z tą samą co ja porą roku
Zimny wiatr, który muska moje palce
Wymazuje ciepło, które za sobą zostawiłeś

#Dlaczego musiałeś wtedy mnie opuścić?
Jesienna pora, w której odszedłeś, nadeszła
Naprawdę masz się dobrze?
Pewnie o wszystkim zapomniałeś
Jakby nic się nie stało

O zachodzie słońca, przez światło słoneczne
Widzę czyjeś plecy, które przypominają ciebie
Prawie zawołałam cię po imieniu, ale
Tylko stanęłam w miejscu i bez końca płakałam

#

Jak rysowałam, odwróciłeś się
Nie mogę dzisiaj zasnąć
Ponieważ nienawidzę siebie, że cię nie zatrzymałam

Czy to koniec między nami? Dlaczego miłość jest taka?
Tylko przez jedno słowo łatwo staliśmy się nieznajomymi

Kiedy znowu nadejdzie jesień
Chcę już o tobie nie pamiętać
I być zakochaną w kimś innym

Naprawdę masz się dobrze?
Pewnie o wszystkim zapomniałeś
Jakby nic się nie stało
Jakby to się w ogóle nie stało

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...