Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 października 2013

AOA - Confused 2013



AOA - Zdezorientowana

Chłopak ciągle oszukuje mnie w miłości
Yeah, tak bardzo mnie zaślepiłeś
Och zdezorientowałeś mnie
Nie będziesz moją miłością?

Zakochałam się w tobie, nawet kiedy zobaczyłam cię pierwszy raz
Chociaż krzyczę tysiąc razy, nie jesteś tym właściwym
Nie mogę robić tego, co chcę, nie mogę robić tego, co mi się podoba
Dzisiaj znowu moje serce jest zdezorientowane

Czy będzie to widać czy nie? Nie widzę wnętrza twojego serca
Zostaniesz przyłapany czy nie? Coraz bardziej się oddalasz
Nie mogę być zakochana, nie mogę cię kochać
Zaczynam szlochać, płyną łzy

#Jestem przez ciebie zdezorientowana, dlaczego ciągle wciąż to robisz? Jestem zdezorientowana, kiedy cię widzę
Dlaczego sprawiasz, że jestem zdezorientowana? Bez niczyjej wiedzy?
Przychodzisz i odchodzisz, moje serce jest ciągle woo woo woo
Jestem przez ciebie zdezorientowana, dlaczego ciągle wciąż to robisz? Jestem zdezorientowana, kiedy cię widzę
Dlaczego sprawiasz, że jestem zdezorientowana? Bez niczyjej wiedzy?
Dzisiaj znowu płyną łzy

Wymazałam cię, wymazałam cię - mówię sobie
Zapomnę cię, zapomnę cię - krzyczę tysiąc razy
Ale nie mogę robić tego, co chcę, nie mogę robić tego, co mi się podoba
Dzisiaj znowu moje serce jest zdezorientowane

Usłyszę czy nie? Nie słyszę twoich szeptów
Zostanę przytulona czy nie? Próbuję przywabić twoje spojrzenie
Nagle myślę o tym, że nie powinnam tego robić, osoba taka jak ty nie jest dobra
Zaczynam szlochać, płyną łzy

#

Dlaczego pośród wszystkich ludzi to ty musiałeś być moją miłością?
Co robić? Moje serce już zostało przez ciebie skradzione

Hej chłopcze
Daj mi trochę pewności, proszę, bądź szczery
Dlaczego ciągle mnie dezorientujesz chłopcze
Wciąż kręcisz się naokoło mnie, nie mogę cię zatrzymać
Moje serce przez ciebie bije, bum bum
Wciąż o tobie myślę w tą noc
Bardziej brutalnie mnie odrzuć, żebym mogła wymazać cię z mojego serca

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...