Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 17 października 2013

AOA - Yours mine 2013


AOA - Twoja mój

Budzi mnie promyk słońca
Uśmiech rozprzestrzenia się na moich ustach
Dzisiaj jest dzień, na który czekałam
Przyprawiający o galop serca poranek

Biorę łuk waniliowego shake'a
Pakuję owoce, które przygotowałam
Nakładam makijaż i moją niebieską czapkę i wychodzę się z tobą spotkać

Jeden krok, dwa kroki bliżej, nie mogę ukryć mojego serca
Moje kroki stają się szybsze, zakochuję się

#Nie ważne, co mówią inni, jesteś mój, tylko ja widzę, mój
Rub dub rub dub, będę cię kochać
Zawsze jak dzisiaj, patrz tylko na mnie, jak początek
Nigdy nie poszczuj mojej dłoni

##Nie ważne, co mówią inni, jestem twoja, tylko ty widzisz, twoja
Mam nadzieję, że będziesz niezmiennie mnie cenił
Powiedz mi, że mnie kochasz, pocałuj mnie w policzek
Obietnica na mały palec i obiecaj, jestem z tobą

###(Obiecuję ci)
(Hej, jestem w tobie zakochana)
Ty i ja i twoja i mój (ty i ja wieczna miłość)

Chłodny wiatr muska moje policzki
Witają nas białe chmury
Próbuję to ukryć, ale nie mogę ukryć uśmiechu na moich ustach

Cały dzień za tobą tęsknię, 365 dni w roku
Tylko patrząc na siebie, jesteśmy tacy szczęśliwi, zakochuję się

#
##

Patrzymy na siebie, patrzymy w to samo miejsce
Co noc mam słodkie sny o byciu z tobą
Twój ciepły dotyk sprawia, że czuję jakbym miała cały świat
Dokładnie ta chwila, wszystkie chwile bycia z tobą
Niech wiecznie trwają, złóżmy obietnicę

Nie rzucaj ukradkowych spojrzeń na inne dziewczyny, jesteś mój, patrz tylko na mnie, mój
Gdziekolwiek jesteś, będę z tobą

Zawsze jak teraz, jak w dni, kiedy drżały nasze serca
Będę patrzeć tylko na ciebie i kochać cię

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...