Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 października 2013

Jung Joon Young - The sense of an ending/10 minutes before breaking up 2013



Jung Joon Young - Sens końca/10 minut przed rozstaniem

Twój zimny głos
Wydaje się, że coś jest nie tak
Nie mogę zrozumieć twojego serca

Z powodu niespodziewanych planów
Patrzę na siebie w lustrze
Mówię sobie, że to pewnie nic takiego i wychodzę z domu

Myślę, że moje serce zrozumiało, moje kroki stały się wolniejsze
Nie wydaje mi się, że będę wstanie patrzeć na
Śliczną twarz, która ze mną zerwie

#Co powinienem powiedzieć?
Jaką powinienem zrobić minę?
Czy moje odwrócone plecy nie wyglądają zbyt boleśnie?
Powinienem płakać i zatrzymywać cię?
Powinienem pokazać swoją słabą stronę?
Boję się zobaczyć cię z daleka

Chyba to naprawdę się skończy
Ciągle brak mi tchu
Chociaż nie jestem przekonany do tego, żeby pozwolić ci odejść
Rozstanie, gdzie jedno z nas stawia krok w tył
To pewnie dorosła rzecz do zrobienia

(Twój zimny głos, wydaje się, że coś jest nie tak)

#

Uwalnia się szloch i płyną łzy
Złoszczę się na siebie za to, że taki jestem
Minuta, sekunda, która upływa
Nie może się tutaj zatrzymać?
Będę ćwiczył kłamanie, żeby mówić mam się dobrze
Ale dlaczego stajesz się bledsza w oddali?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...