Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 października 2013

Kahi feat. Dumbfoundead - It's me



Kahi - To ja

Widziałam ją wczoraj
Dziewczynę, która zupełnie nie jest w twoim stylu
Dziewczynę, która nic dla ciebie nie znaczy
Ona jest po prostu jakąś dziewczyną

#Nieznanie mnie jest wystarczająco złe
Ale porównujesz mnie do takiej jak ona dziewczyny?
Naprawdę mnie nie znasz
Albo jaką jestem dziewczyną

#Jestem taką złą dziewczyną
Jestem taką świetną dziewczyną
Jestem taką seksowną seksowną seksowną dziewczyną
Jestem taką złą dziewczyną
Jestem taką świetną dziewczyną
Jestem taką seksowną seksowną seksowną dziewczyną

Coś tak zwyczajnego jak miłość nie jest dla mnie ważne
Po prostu cię pragnę, to wszystko
Nie jestem zainteresowana czymś takim zwykłym jak miłość
Po prostu cię pragnę, to wszystko

#
##

Zła dziewczyna, ale twój facet tego nie widzi
Ostatnio jest złota era dla złych dziewczyn
Jesteś dla niego zbyt dobra
Co za strata, nie potrzebujesz tego
On jest tak, spotykając się z kobietami lekkich obyczajów
Kiedy pozwolić ci odejść, byłem "dzięki Ci Panie"
Wygram i skradnę cię
Próbuję uczynić cię moją, na co czekasz, nakręć się
Takie ekscytujące, więc tabletki sprawiły, że czuję się ekstra high
Taki chory, to jest prawdziwe, podobasz mi się
Twoje ciało jest imprezą, której nigdy nie chcę opuszczać
Bo zdecydowanie za dobrze się bawię
On naprawdę nie wie, ale ja wiem co nieco

## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...