Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 19 października 2013

IU - Voice mail 2013


IU - Poczta głosowa

Może miałam nadzieję, że to nie wyjdzie
Zaczynając od kilku dni temu, ten łomot serce torturuje mnie dzień i noc
Z twojego powodu ostatniej nocy nie zmrużyłam nawet oka

Przepraszam, ty też pewnie to czułeś
Jeśli ja będąca przy tobie, niezdarnie próbująca to ukryć, niepokoiłam cię
To przepraszam

Właściwie, nawet teraz
Gdybym mogła, chciałabym temu zaprzeczać
Ale szczerze czy nie ponosisz odrobiny odpowiedzialności
Za sprawienie, że jestem taka zdezorientowana?

Późno w nocy zawibrował telefon
I obudziłeś mnie swoim niskim głosem
Mówiąc, żebym pamiętała, aby zjeść śniadanie
Twoje czułe zmartwienia, czy naprawdę nic nie znaczyły?

Nie martw się, to nic poważnego
Nie obchodzi mnie, jeśli jestem tylko remedium na twoją nudę
Po prostu będę taka przez chwilę i sama wszystkim się zajmę

Czas nagrywanie właśnie
Minęły dwie minuty i trzydzieści sekund
Właściwie nie mam już nic więcej do powiedzenia
Skoro robię to bez żadnego planu

Do końca jestem taka nieszczęśliwa
Dlaczego jestem taka żałosna?
To nie miało tak być

Zawsze będę czekać na odpowiedź
Ale jeśli nie jestem tą jedyną, jeśli nie jestem tą jedyną

Jeśli nie jesteś tym jedynym, to nie jesteś
To nie jesteś

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...