Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 9 października 2013

IU - The red shoes 2013


IU - Czerwone buty

Zgubiłam się, gdzie powinnam pójść?
Mała uliczka rozdziela się na 12 kierunków
Gdzie mogę pójść, żeby znowu cię spotkać?

Jeśli to moje przeznaczenie, jeśli mogę wybrać moje przeznaczenie
Nawet jeśli zamknę oczy i pójdę, wybiorę właściwą ścieżkę

#Znikający letni czas
Letni czas, kiedy oświetlały mnie twoje oczy
Nie tylko czekam, idę, żeby cię odnaleźć

##Lato, które do mnie wróci
Kiedy zawieje zimny wiatr, zamknę oczy
Jaki jest czas? Letni czas

###Ooma lompa doom dubi duba doom
Nie jestem smutna, będę tańczyć
Znowu znowu

Brązowowłosa pani odeszła, żeby odnaleźć swoją ścieżkę
Znowu się zakochała i kolejny raz jest szczęśliwa
To historia, która została ponownie napisana od początku

Mówią, że możesz iść w lepsze miejsca, jeśli masz na sobie lepsze buty
Więc nie zatrzymam się, dopóki cię nie znajdę

#
##
###

Moje stopy ciągle idą swoją drogą
Och moje różowe buty, o jej
Ustawię swoje serce, właściwie ustawię swoje serce
Yah yah, trochę szybciej

Mój stracony letni czas
Czy odnajdę cię, po błąkaniu się przez dziwne czasy?
Czy to wciąż daleko? Kiedy się boję, bez powodu się uśmiecham

Zapomniałeś mnie?
Mam nadzieję, że twój czas zatrzymał się w moim
Spowolnij czas, zatrzymaj czas

Ooma lompa doom dubi duba
Ooma lompa doom dubi duba doom
Pobiegnę trochę szybciej
Znowu znowu znowu znowu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...